Nöropazarlama ile Pazar Araştırmaları - Nöropazarlama ile Pazar Araştırmaları ve Tüketici Davranışı
Pazar araştırmaları ve tüketici davranışları, nöromarketingte mevcut en son teknolojileri kullanarak.
Nerede gerçekleştiriyoruz?
Müşteri deneyiminin ve markayla temasın gerçekleştiği yerde.
·Kontrollü alanlarda ve iyi bağlamlanmış ortamlarda.
·Satış noktalarında ve gerçek alışveriş alanlarında.
·Turistik ortamlar (müzeler, doğal alanlar, açık hava alışveriş merkezleri vb.)
·Gösteriler.
·Etkinlikler ve spor aktiviteleri.
Ekrandan görülebilen, duyulabilen ve hissedilebilen her şey, uygulamalı nöromarketing cihazlarıyla ölçülebilir.
Ekranda görülebilen herhangi bir materyalin etkinliğini tanımlamak, karşılaştırmak ve ölçmek, sonuçları iyileştirmek ve kaynakları optimize etmek için.
·Web sitelerinin dinamik ölçümü
·Her türlü grafik materyal ve belgeler
·Ambalaj
·Markalaşma
·Video oyunları
·Filmler ve belgeseller